Toplam 6 adet sonuctan sayfa başı 1 ile 6 arası kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Geliþmek !

  1. #1

    Title
    Dörtlük Üye
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Yaş
    20
    Mesajlar
    17
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Geliþmek !

    Öncelikle burda yorum yapan hocalarýma çok teþkkür ediyorum gerçekten onlar beni eleþtirince geliþtiðimi hissediyorum.Her eleþtiride kendimi düzeltiyorum hepinize teþekkür ediyorum.
    Burda iki video çekmiþtim burdaki hatalarýmý söylerseniz sevinirim teþkkürler...(ses veya enstrüman her türlü eleþtiriye açýðým)

    https://www.youtube.com/watch?v=4ORzQenuGL4


    https://www.youtube.com/watch?v=4-hXT4P1hAc

  2. #2
    memento34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Title
    Sekizlik Üye
    Üyelik tarihi
    09.ubat.2015
    Nereden
    Esslingen-Almanya
    Mesajlar
    62
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart

    hhaaayyyiiirrr.
    elestirilecek hic bir sey yok

    hakikaten yok.
    her iki videoda groov tamam, timing tamam, teknik ve tutus sekli tamam,
    akorlar dogru, parmak posisionlari tamam.
    e bitti abi

    ilerki calismalarin icin bir iki önerim olacakdi.

    mesela, gitarda bastigin akorlar minör ve majanör.
    ben sarkiyi tanimiyorum am, videonun 11'ci saniyesinde
    melodi yukariya cikiyor ve bir mezur orda kalip kadansi bitiriyor.
    sende orda Fa majör basiyorsun.
    Fa maj kesinlikle dogru, ama o cikisin altini cizmek icin 7'li deneyebilirsin.
    yani Fa maj'in o üc tonuna (tonika+daminant+subdominant)
    FA LA DO birde büyük septimi MI'yi al.
    kisacasi, orda bi Fa maj 7 denesene, olur gibi geliyor bana.
    http://www.gitarrengriffe-online.de/...mbol=maj7&vs=1

    gitarda iste artik böyle seylerle ilginebilirsin.
    maj 7 nerde ve nasil kulanilir. yada baglamici koma (Si bemol 2) kulandigina,
    gitarla Sus 4 akorunu nerde ve nasil basman gerikiyo.
    anliyacagin, derinlere inme vakti geldi.

    baglaman icin fazla bir sey söyleyemicegim.
    yorum,teknik, calisin bomba.
    ordada yorum ve dogaclama kabiliyetini dahada ilerletmek istiyorsan,
    makam ve makamdan baska makama gecme gibi seyleri,
    teoride ve uygulamada calisabilirsin.
    arti, eyer bu konuda bir birikimin yoksa, tavirlarla'da ilgilenebilirsin.

    sonunda tekrar övmeden gecemicem.
    gercekten cok iyi.
    18 yasindasin!
    25'e gelmeden ilk albümünü alirim herhalde :-)

  3. #3

    Title
    Dörtlük Üye
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Yaş
    20
    Mesajlar
    17
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı memento34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hhaaayyyiiirrr.
    elestirilecek hic bir sey yok

    hakikaten yok.
    her iki videoda groov tamam, timing tamam, teknik ve tutus sekli tamam,
    akorlar dogru, parmak posisionlari tamam.
    e bitti abi

    ilerki calismalarin icin bir iki önerim olacakdi.

    mesela, gitarda bastigin akorlar minör ve majanör.
    ben sarkiyi tanimiyorum am, videonun 11'ci saniyesinde
    melodi yukariya cikiyor ve bir mezur orda kalip kadansi bitiriyor.
    sende orda Fa majör basiyorsun.
    Fa maj kesinlikle dogru, ama o cikisin altini cizmek icin 7'li deneyebilirsin.
    yani Fa maj'in o üc tonuna (tonika+daminant+subdominant)
    FA LA DO birde büyük septimi MI'yi al.
    kisacasi, orda bi Fa maj 7 denesene, olur gibi geliyor bana.
    http://www.gitarrengriffe-online.de/...mbol=maj7&vs=1

    gitarda iste artik böyle seylerle ilginebilirsin.
    maj 7 nerde ve nasil kulanilir. yada baglamici koma (Si bemol 2) kulandigina,
    gitarla Sus 4 akorunu nerde ve nasil basman gerikiyo.
    anliyacagin, derinlere inme vakti geldi.

    baglaman icin fazla bir sey söyleyemicegim.
    yorum,teknik, calisin bomba.
    ordada yorum ve dogaclama kabiliyetini dahada ilerletmek istiyorsan,
    makam ve makamdan baska makama gecme gibi seyleri,
    teoride ve uygulamada calisabilirsin.
    arti, eyer bu konuda bir birikimin yoksa, tavirlarla'da ilgilenebilirsin.

    sonunda tekrar övmeden gecemicem.
    gercekten cok iyi.
    18 yasindasin!
    25'e gelmeden ilk albümünü alirim herhalde :-)
    Abi gerçekten eleþtirin için çok saðol hepsini dikkate alýyorum beðendiðine çok sevindim.Gerçekten çok güzel anlatmýþsýn ama ben gitarý evde öðreniyorum yani baðlamayýda o yüzden çok fazla akor bilmiyorum yani gördüðüm ve duyduðum kadarýyla çalýyorum ama bu dediklerinizi araþtýrýp öðrenecem tekrardan çok teþekkür ediyorum.

  4. #4
    memento34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Title
    Sekizlik Üye
    Üyelik tarihi
    09.ubat.2015
    Nereden
    Esslingen-Almanya
    Mesajlar
    62
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart

    asil sen sagol :-)

    ama ben elistirmedimki, cükü elestirecek birsey yok.
    ben sadece bir iki öneride bulundum.

    bu ara bahsediyim Fa maj 7 böyle basiliyor:


    üsteki MI ve La telerini hic calmiyorsun,
    asadaki Mi telini bos, yani Mi naturel caliyorsun.

    bahsettiyim yerde teori olarak dogru olduna emnim,
    ama yakisirmi yakismazmi bilmiyorum. denemek lazim.
    melodi akisina bagli.

    hazir aklima gelmisken sorayim;
    1. tahminim sen sürekli metronomla calismizsin.
    eger dogruysa, aferin. en dogrusunu yapmissin.
    2. kemani kim caliyor?
    cok iyi cünkü.
    perdesiz bir sazda seslere bukadar dogru basmak cok zor.
    üstelik (dogru duyduysam) koma kullanmayip, gitaristi sor duruma düsürmüyor. kulagida bilgiside salam.

  5. #5

    Title
    Sekizlik Üye
    Üyelik tarihi
    11.Mart.2015
    Yaş
    33
    Mesajlar
    85
    Tecrübe Puanı
    3

    Standart

    Cok guzel calmissin kardesim, seni elestirmeye kalksam ayip olur, senin caldigin baglamanin yarisini calamiyorum, gitari hic calamiyorum :) Kulaga cok hos geldi iki yorumunda :) Yolun acik olsun!!

  6. #6

    Title
    Dörtlük Üye
    Üyelik tarihi
    20.Mays.2015
    Yaş
    20
    Mesajlar
    17
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı Kurtuluss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok guzel calmissin kardesim, seni elestirmeye kalksam ayip olur, senin caldigin baglamanin yarisini calamiyorum, gitari hic calamiyorum :) Kulaga cok hos geldi iki yorumunda :) Yolun acik olsun!!
    Saðol abi beðendiðine çok sevindim :)

Bu Konu için TurkCoderler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •