Go Back   Sazkursu.com > ONLINE BAGLAMA DERSLERI > KISA SAP video dersler > Solfej KISA SAP
Solfej KISA SAP Hazırladığınız Solfej videolarını burada paylaşabilirsiniz.

Like Tree67Beğeni

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-04-2012, 01:12   #31 (permalink)
Onaltılık Üye
Üyelik tarihi: 14.01.2012
Yaş: 21
Mesajlar: 109
Tecrübe Puanı: 3 atalay07 is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Ellerine yüreğine sağlık, sitede topal fidayda derken birisinden de haydar haydar gelirse 3 sayfalık eseri solfejleyen süper olur

Reklam Alani
xcosby12 Yorumu Beğendi
atalay07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Reklam & Sponsor Alanı

Alt 03-07-2012, 20:08   #32 (permalink)
Sekizlik Üye
NoPr0bLem0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 18.03.2011
Nereden: Hollanda
Mesajlar: 42
Tecrübe Puanı: 0 NoPr0bLem0 is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
walla hayatimda en iyi solfejlerden birini az once izledim !!! super olmus, ilk defa boyle bi yorum yapiyorm.. hocam insl senin gibi calmak nasip olur banada :)))

Reklam Alani
NoPr0bLem0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-07-2012, 20:14   #33 (permalink)
Onaltılık Üye
Cembiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 07.03.2009
Yaş: 34
Mesajlar: 349
Tecrübe Puanı: 6 Cembiz is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
cok guzel anlatmissin, girdigin zahmete saygi duyulmali, caliskan arkadas...:))

Reklam Alani
Cembiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-07-2012, 21:13   #34 (permalink)
Otuzikilik Üye
66Bağlama66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 22.02.2011
Nereden: Avrupa
Mesajlar: 505
Tecrübe Puanı: 4 66Bağlama66 is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
çok tesekkurler, çok guzel anlatmissin 20 dakka boyunca, emegine saglik :)

Reklam Alani
66Bağlama66 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-07-2012, 10:12   #35 (permalink)
VIP Üye
smokeramazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 30.03.2011
Mesajlar: 2.300
Tecrübe Puanı: 10 smokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of light
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Alıntı:
NoPr0bLem0 Nickli Üyeden Alıntı
walla hayatimda en iyi solfejlerden birini az once izledim !!! super olmus, ilk defa boyle bi yorum yapiyorm.. hocam insl senin gibi calmak nasip olur banada :)))
teşekkür ederim..çalıştığınız zaman daha iyisini de yapabilirsiniz.benim de daha çok yolum var gidecek ama gittiğim kadarını anlatmaya çalışıyorum sadece.

Reklam Alani
Imza ( Signatürü )

Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
Hacı Bektaşi Veli

smokeramazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2012, 21:49   #36 (permalink)
Onaltılık Üye
Üyelik tarihi: 02.02.2011
Yaş: 34
Mesajlar: 263
Tecrübe Puanı: 4 andelip_ is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
öncelikle tşklr hocam. bikaç sorum olacak birincisi uzun bağlamayla mı çaldınız,ikincisi ise 5. bölümde "es" vuruşu nasıl yapılıyor anlayamadım . genel olarak güzel anlatmışsınız tşkrlr. sonra bi yerde de takıldım üst ve orta telle ilgli bi açıklama yapmışsınız önce aşağı sonra yukarı vuruşlar olacak demişsiniz orasını tam anlayamadım . (2. bölümün son kısmındaki açıklamadan bahsediyorum hcm)

Reklam Alani
andelip_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2012, 21:59   #37 (permalink)
VIP Üye
smokeramazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 30.03.2011
Mesajlar: 2.300
Tecrübe Puanı: 10 smokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of light
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Alıntı:
andelip_ Nickli Üyeden Alıntı
öncelikle tşklr hocam. bikaç sorum olacak birincisi uzun bağlamayla mı çaldınız,ikincisi ise 5. bölümde "es" vuruşu nasıl yapılıyor anlayamadım . genel olarak güzel anlatmışsınız tşkrlr. sonra bi yerde de takıldım üst ve orta telle ilgli bi açıklama yapmışsınız önce aşağı sonra yukarı vuruşlar olacak demişsiniz orasını tam anlayamadım . (2. bölümün son kısmındaki açıklamadan bahsediyorum hcm)
rica ederim,elimden geldiğince işte anlatmaya çalıştım.gelelim sorulara.

-kısa sap bağlama..benim solfejlerim kısa

-ES üst tel boş vuruştur..aslında LA dır o.

-orta telde re ve do notalarının çalındığı kısım iseorta telde 7.perdede DO ile 10.perdede RE var..bu eserin kendisine göre vuruşudur o.üstten aşağıya doğru bie ES alıyorsun sonra yukarı RE yukarı ES..bu şekilde devam ediyor notaları var zaten orada..yani aşağı-yukarı-yukarı-aşağı-yukarı-yukarı....diye devam ediyor..orada onu anlatmaya çalıştım.dikkatlice bakıp birkaç kez pratik yaparsan yapabilirsin.ancak çok yeni arkadaşlar yapamayabilir şimdilik o vuruşu,yinede çok zor değil ama..

Reklam Alani
Imza ( Signatürü )

Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
Hacı Bektaşi Veli

smokeramazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2012, 22:09   #38 (permalink)
Onaltılık Üye
Üyelik tarihi: 02.02.2011
Yaş: 34
Mesajlar: 263
Tecrübe Puanı: 4 andelip_ is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
tşkr ederim hocam,lakin benim bağlama uzun sap olunca karıştırdım. peki uzun sap bağlamada nasıl yapacağız bu sorduğum sorulardaki vuruşları biliyor musunuz? ben hiç hocadan ders filan almadım ardakşlar çalarken izledim sonra bağlama aldım öyle kendimce uğraşıyorum onun için de takılıyorum. cevplarınız için de şimdiden tşklr

Reklam Alani
andelip_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2012, 22:13   #39 (permalink)
VIP Üye
smokeramazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 30.03.2011
Mesajlar: 2.300
Tecrübe Puanı: 10 smokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of light
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Alıntı:
andelip_ Nickli Üyeden Alıntı
tşkr ederim hocam,lakin benim bağlama uzun sap olunca karıştırdım. peki uzun sap bağlamada nasıl yapacağız bu sorduğum sorulardaki vuruşları biliyor musunuz? ben hiç hocadan ders filan almadım ardakşlar çalarken izledim sonra bağlama aldım öyle kendimce uğraşıyorum onun için de takılıyorum. cevplarınız için de şimdiden tşklr
inan ben bunu uzun sapta hiç çalmadım,benim uzun sap bağlamam da yok zaten.en son 8 yıl önce vardı:)
yanlış bilgi vermek istemiyorum.ancak sitede uzun sapçalan birçok arkadaşımız var.mutlaka birazdan birisi açıklar.hatta ben murat kardeşimize bir sorayım..aslında tahmin ediyorum ama yine de tam bilgi her zaman daha iyidir


birde geçen ben bir sazdım adlı eserin notasını paylaşan sizmiydiniz?

Reklam Alani
Imza ( Signatürü )

Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
Hacı Bektaşi Veli

smokeramazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-08-2012, 22:16   #40 (permalink)
Onaltılık Üye
Üyelik tarihi: 02.02.2011
Yaş: 34
Mesajlar: 263
Tecrübe Puanı: 4 andelip_ is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
tşklr . yok ben paylaşım yapmadım hiç .o parçayı bilmiyorum hcm.

Reklam Alani
andelip_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




Tüm Zamanlar GMT +2 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:40.


Sitemiz tüm dünyaya açık, hiçbir ayrım yapmaksızın faaliyettedir. Ayrıca tüm üyeler her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. Her türlü sorumluluk yazan kullanıcıların kendisine aittir. Uygunsuz davranış vb. hareketler bazen site ekibinin gözünden kaçabilir. Bu yüzden uygunsuz davranış görülmesi durumunda, şikayetlerinizi iletişim bölümünden bildirirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır. Bu site, telif hakları Copyright ©2000 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd'e ait olan vBulletin® 3.8.6 scripti ile tasarlandı ve kodlandı. Ayrıca sitemiz extra Php ve Ajax -jQ- ile güçlendirildi. Arama motoru optimizasyonu ise, vBSEO kullanılarak yapılmıştır.

Style Designed By Sazkursu.com

 

Free Page Rank Tool Karakalem vbulletin-turko
no new posts

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0