PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ýstanbulda baðlama arýyorum, lütfen tavsiye



mckutlu
11.Ekim.2014, 13:56
Arkadaþlar abiler merhaba. 1 senedir baðlama ile uðraþýyorum. 200 liraya aldýðým ilk öðrenci baðlamamla artýk bir geliþme kaydedemediðimi düþünüyorum. Özellikle Neþet Ertaþ ve Kýrþehir tekniðine hevesli olduðum için düzgün bir baðlama gerektiðini düþünüyorum artýk. Bam teli meselesi dahil her anlamda buna uygun bir saz arýyorum lakin nerde nasýl bulabilirm, hangi sazevi nerededir hiç bilmiyorum. Bu konuda her türlü tavsiyelerinizi rica ediyorum. Bütçem 800-850 liraya kadar çýkabilir. Dut düþünüyorum ancak eðer bütçem yetmezse baþka seçeneklere yönelicem. Lütfen yardýmlarýnýzý bekliyorum.

mertcankoyuncu
11.Ekim.2014, 14:31
Ase müzik var istanbul da. Çok kaliteli bir ustadir kendisi. 3 tane baðlamam var üçü de ona ait ve ben ankaradan gelip alýyorum bu baglamalari

THD60
11.Ekim.2014, 15:31
Baðcýlarda bi üstad var orayý öneriyorum. Atolye olarak calýsýyor saz evi yok. Ýsterseniz numarasýný verebilirim ?

mckutlu
11.Ekim.2014, 16:45
Adresleri veya numaralari verebilirseniz cok tesekkur ederim. Bir de ben 42den buyuk tekne istiyorum siz ne dersiniz ne onerirsiniz

THD60
11.Ekim.2014, 17:01
Adres:Ýstanbul/Baðcýlar Kirazlý Mah. Nalan Sok. No 12 Daire 1
Tel.05364370724

Öneririm.

mckutlu
11.Ekim.2014, 21:51
çok teþekkür ederim.

qqqGaReZppp
12.Ekim.2014, 20:40
Kardeþim istanbul zeytinburnunda öznida saz evi var HASAN KAM ismindeki hocamýz yaklaþýk 45-50 yýldýr baðlama ile uðraþýyor gidip ondan alýrsan kendi üretimi 700-800 liraya süper denilecek kalitede baðlama alabilirsin

mckutlu
12.Ekim.2014, 21:28
Kardeþim istanbul zeytinburnunda öznida saz evi var HASAN KAM ismindeki hocamýz yaklaþýk 45-50 yýldýr baðlama ile uðraþýyor gidip ondan alýrsan kendi üretimi 700-800 liraya süper denilecek kalitede baðlama alabilirsin

teþekkür ederim. tam adresi var mýdýr acaba ?

tanium57
13.Ekim.2014, 19:02
mc kutlu arkadaþým eðer neþet ertaþýn tavrýna çalýcaksan 46 tekne saz alýcaksýn
divan sazý alýcaksýn dut alabilirsin sonra o sazýn zevki çalmasý süper....

mckutlu
13.Ekim.2014, 19:56
mc kutlu arkadaþým eðer neþet ertaþýn tavrýna çalýcaksan 46 tekne saz alýcaksýn
divan sazý alýcaksýn dut alabilirsin sonra o sazýn zevki çalmasý süper....

45 tekne alýp 0.80 lik bam teli taktýrsam o tadý alabilir miyim

tanium57
15.Ekim.2014, 13:42
zaten alacaðýn saza göre tel alcaksýnsýn 45 yada 46 teknede divan çalýcaksýn divan için saz eli alýcaksýn zaten divan akortunu yapýp neþet ertaþ türkülerini çalarsýn


ortaya bam teli deðil bambam takýcaksýn ben öyle biliyorum

inleben
16.Ekim.2014, 10:24
Biladerim Ýstanbul da akdeniz saz evi var ragýp ustanýn ordan alamaný tavsiye ederim Orhan Gencebayýn baðlamalarýný yapan ustaydý kendisi bildiðim kadarýyla oðlu ilgileniyor artýk.

tanium57
16.Ekim.2014, 12:45
akdeniz saz evi gayet profesyonel açýdan güzel baðlama üretirler zaten
orhan gencebayýn baðlamalarý rahmetli ragýp akdeniz yapmýþtý
ragýp usta iþi oðullarýna ögretip devretti
rafet ile cihan akdeniz sazlarý yapýp çetin akdeniz kontrol yapýyoor valla belgeselde izlemiþitim ragýp ustnýn hayatýný nur içinde yatsýn

sonuç olarak akdeniz saz evini tavsiye edebilirim memnun kalýrsýn bþýn aðrýmaz
þundan da eminim kiþini eli büyük yada küçük ise sazýn sapý o na göre zýmparýlýp kiþinin rahat çalýnmasýnaa imkan veriyor

mow1122
16.Ekim.2014, 18:47
akdeniz saz evi gayet profesyonel açýdan güzel baðlama üretirler zaten
orhan gencebayýn baðlamalarý rahmetli ragýp akdeniz yapmýþtý
ragýp usta iþi oðullarýna ögretip devretti
rafet ile cihan akdeniz sazlarý yapýp çetin akdeniz kontrol yapýyoor valla belgeselde izlemiþitim ragýp ustnýn hayatýný nur içinde yatsýn

sonuç olarak akdeniz saz evini tavsiye edebilirim memnun kalýrsýn bþýn aðrýmaz
þundan da eminim kiþini eli büyük yada küçük ise sazýn sapý o na göre zýmparýlýp kiþinin rahat çalýnmasýnaa imkan veriyor

akdenizde 1,5 bin tl den aþaðý saz bulunmaz

tanium57
17.Ekim.2014, 20:02
uygun biþi yapar yani zaten süsleme felan burgulr abonoz felan olursa iþcilk artar fiyat yükselir

Freekartal
01.Mays.2016, 21:43
http://www.sazkursu.com/forum/satiyorum/26425-satilik-ozel-yapim-kisa-sap-baglama.html