PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 4000 eserlik THM nota arşivi



hsyngndz
23.Eyll.2007, 10:00
edit by inan58:
LINKLER COk ESKi ve SiLiNMiS
YENiLENENE KADAR KONU KAPATILMISTIR

edit by bach-other

arkadaþlar klasörlerýn hepsini indirin sonra repartuar kitaplarýndan aradýþýnýz eserin klasör numarasýný bulun örneþin kütahyanýn pýnarlarý türküsünü arýyoruz repartuar kitabýndan numarasýna bakýyoruz numarasý 2156 olsun o zaman bu eser 2001-3000 adlý klasörde bulunuyor kolay gelsin

http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMRepertuarKitabi.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMUzunHavalarIndeks.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMOyunHavalariIndeks.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar0-1000.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar1001-2000.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar2001-3000.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar3001-4000.rar
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar4001-4285.rar

bach-other
23.Eyll.2007, 11:56
teşekkürler hsyngndz. :wink:
paylaşım için saşol :wink:

genc-sazci
23.Eyll.2007, 23:20
tesekkürler bu güzel paylasimlarin icin..! :wink: :wink: :wink:

canpolat
30.Ekim.2007, 01:02
saşol paylaşım için

admin
30.Ekim.2007, 01:09
Ellerine yüregine saglik dost Paylasimin icin Tesekkürler

selcukok
30.Ekim.2007, 21:06
öncelikle teşekkür edrim eline saşlık birde bunu tek link halinde koyarsan sevinirim indirmede zorluklar yaşıyorum yardımcı olursan sevinirim

admin
30.Ekim.2007, 22:07
dosyalar büyük oldugu icin tek link olmaz ;)

sanemtasci
03.Kasm.2007, 19:40
çok işime yarıycak bu dosya gerçekten...
çok teşekkür ederim....

eyazla
24.Aralk.2007, 01:05
çok teşekkürler

06isoo
24.Aralk.2007, 13:33
eline saglıkkk tşkler..

kübra_havin_ata
24.Aralk.2007, 13:34
teşekkürler :wink:

SeMaCaN
24.Aralk.2007, 18:08
Tesekkurler hsyngndz dost çok guzel bir paylasim.

MercedesBenz
24.Aralk.2007, 19:25
Ellerine yüregine saglik dost Paylasimin icin Tesekkürler


bu notalar abode ile acilmiyor. hangi programdan acilacak?

gamteli
24.Aralk.2007, 20:45
Excel olabilir mi?(MS Office)

Ben daha onceden baska bir yerden indirmistim.
Bendeki liste Excel"den aciliyordu.Notalarda resim zaten.

bach-other
24.Aralk.2007, 21:56
repertuar listesini office excel, tif dosyalarını da windows resim ve faks görüntüleyici otomatik olarak açmakta :wink:

fatik
25.Aralk.2007, 02:25
sagol :D

qesmer
28.Aralk.2007, 18:02
spas ellerıne saglık

HoXcA
28.Aralk.2007, 19:27
Bu çok iyi oldu.
Saşol.

eyazla
29.Aralk.2007, 15:05
OYUN HAVALARI VE UZUN HAVALAR NEREDEKİ

SOZEN58
29.Aralk.2007, 16:06
emeşine saşlık güzel olmuş

teşekkurler

Canlar_58
30.Aralk.2007, 07:59
aradışım bütün notalar burada vardır . çok makbul geçti

sam55
01.Mart.2008, 18:37
ya ben bunları ındıremıyorum kısıtlı olduşu için msn adresımı versem ordan bana yollasanız olmaz mı rar dosyası olarak lutfen bende öşrenmek öşretmek ıstıyorum sınava hazırlanıyorum bunlardan soruyorlarmış da allah.xxx@xxx.com :oops: şimdiden yardım edenlerın ellerınden ve gözlerınden öperım allah razı olsunlar

hasanfirhat-21
01.Mart.2008, 21:02
ya ben bunları ındıremıyorum kısıtlı olduşu için msn adresımı versem ordan bana yollasanız olmaz mı rar dosyası olarak lutfen bende öşrenmek öşretmek ıstıyorum sınava hazırlanıyorum bunlardan soruyorlarmış da allah.xxx@xxx.com :oops: şimdiden yardım edenlerın ellerınden ve gözlerınden öperım allah razı olsunlar

E-Mail Adresi Vermek Yasak !

Linklere Tikladiginda Direk indirme Baslar :wink:

sam55
02.Mart.2008, 14:36
ınmıyo abım bana msn den yollasan veya açsan da alsam olmaz mı salı gunu hocaya vercem de bu parçalardan sözlu yapacak benı:(olmaz mı

atatan
13.Mart.2008, 13:16
üstadım emeşine saglık

dursuncetinkaya
31.Mart.2008, 11:58
bu paylaşım için ne kadar teşekkür edilse azdır dostum, emeğine yüreğine sağlık.

Rahmi_DK
31.Mart.2008, 16:02
Tskler Paylasiminiz icin.

vurtuose83
02.Nisan.2008, 02:47
çok saolunnn......

vurtuose83
02.Nisan.2008, 06:12
heal olsun .ok saolun lakin 3319 uncu notadan sonrası çıkmadı hata verdi.Onu nası yapcaz

vurtuose83
03.Nisan.2008, 22:03
bazı linklerde eksik notalar.Nasıl tamamlıycaz

Semra
08.Nisan.2008, 23:58
Tesekkurler

Dj_FeLaKeT
09.Nisan.2008, 16:54
indircemde bi listesi fln olsa

kara_sahin
27.Nisan.2008, 06:04
hocam ya ben bunlari nasil indirecegim bi yardim edermisiniz lutfen

Dj_FeLaKeT
27.Nisan.2008, 06:29
hocam ya ben bunlari nasil indirecegim bi yardim edermisiniz lutfen

Bu linklere sıra ile tıkla.Tıkladıktan sonra yükleme ekranından kaydet'e bas ve indirme işlemi başlat..

1
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMRepertuarKitabi.rar
2
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMUzunHavalarIndeks.rar
3
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMOyunHavalariIndeks.rar
4
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar0-1000.rar
5
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar1001-2000.rar
6
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar2001-3000.rar
7
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar3001-4000.rar
8
http://dosyalar.studyobilkay.com/httpdocs/Notalar/THM/THMNotalar4001-4285.rar

kara_sahin
03.Mays.2008, 01:40
tamamdir tesekk[rer yardim icin
simdikogrenme zamani:)

dlkdr
04.Mays.2008, 22:55
ellerin dert görmesin sağolasın eminim çok insanın işine yaramıştır

AKZLKAYA
12.Mays.2008, 16:31
elinize sağlık çok işime yarayacak bi çalışma çok teşekkürler

stylzz
12.Mays.2008, 17:42
vallah süper ellerine saglik:D

stylzz
12.Mays.2008, 17:48
cok tesekkürler ellerine saglik:)

dereliozan
16.Mays.2008, 12:24
çok teşekkürler

son_dem
21.Mays.2008, 18:08
teşekürler emeğine sağlık

hakanthedon
21.Mays.2008, 22:35
eyvallah cok güzel olmus

canmedine
27.Mays.2008, 16:25
cok tesekkurler

maho
04.Haziran.2008, 14:20
çok güzel, tessekürler

decadance
13.Haziran.2008, 13:03
teşekkürler

akins
27.Haziran.2008, 16:16
ellerin dert görmesin be kardesim...cok cok sagolasin

sam55
05.Eyll.2008, 11:14
guzel paylaşım fakat bunları açsanız olmaz mı ya ındıren var ındıremeyen var nyse emeğe saygı :D

cologne
03.Mart.2009, 14:35
öncelikle teþekkürlerimi sunuyorum hocam böyle bir paylaþým için ancak bi problem var : uzun hava ve oyun havalarýnýn repertuar dosyalarý var ama notalarý yok :S yardýmcý olursanýz sevinirim , þimdiden teþekkür ederim..

akrepp35
03.Mart.2009, 20:39
Uzun havalarýn notalarý nerde listedeki numaralarda yok

srdrylmz
07.Eyll.2009, 21:05
Emeðinize saðlýk . Bilgisayar ile aramýn iyi olduðunu söyleyemem.Nasýl açacaðýz bu dosyalarý hepsini indirdim win-rar programý da var.ama açýlmýyor açýlsada notadan baþka bir sürü yazý var nota yok.NASIL AÇILACAK?

admin
07.Eyll.2009, 23:04
Emeðinize saðlýk . Bilgisayar ile aramýn iyi olduðunu söyleyemem.Nasýl açacaðýz bu dosyalarý hepsini indirdim win-rar programý da var.ama açýlmýyor açýlsada notadan baþka bir sürü yazý var nota yok.NASIL AÇILACAK?

winzip ledeneyin sorun olmamasi gerekiyor

srdrylmz
09.Eyll.2009, 13:26
açtým .emeðimize saðlýk.

eldblo
02.Kasm.2009, 00:17
Allah razý olsun internetteki tek canlý link bunlar
Paylaþým için teþekkür ederimm.... :)

braveheart
09.Nisan.2010, 14:42
paylaþým için tþk ederim

KemalistDevrim
30.Eyll.2010, 15:19
Gerçekten çok iyi bi paylaþým teþekkürler

dilhayat
30.Eyll.2010, 19:18
ellerinize saðlýk paylaþým icin tsk

omerkirbas
30.Eyll.2010, 19:35
arayýp da bulamadýðým,iþime fazlasýyla yarayacaðýný düþündüðüm bi baþyapýt bu bence :) çok teþekkür ederim...

gre
30.Eyll.2010, 20:02
eyvallah...

FIRTINE1
30.Eyll.2010, 23:23
teþekkürler eline saðlýk

fatihh__
16.Ocak.2011, 15:16
paylaþým için teþekkürler... :)

E_O
17.Nisan.2011, 09:21
Linkte hata var yenilenirse seviniriz.. :)))

turkish67
17.Nisan.2011, 14:05
aga bende hicbiri acilmiyo?




inan58:
LINKLER COk ESKi ve SiLiNMiS
YENiLENENE KADAR KONU KAPATILMISTIR